Навчально-практичний семінар «Рання реабілітація дитини з порушеннями психофізичного розвитку. Командний підхід» (04-05 жовтня 2021 року, м. Київ, вул. М.Василенка, 7 (UBI Конференц хол)), організатором якого виступила ГО «НТІ «Інститут соціальної політики».
Знайомимо детально з інформацією про кожний виступ спікерів.
У програмі семінару 05.10.2021 Бавольська Оксана Володимирівна, доктор філософії в галузі освіти, методист обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (МОІППО), вчитель-реабілітолог інклюзивно-ресурсного центру № 3 (м. Миколаїв).
«Корекція порушень психофізичного розвитку дітей засобами адаптивного фізичного виховання».
Форма проведення: доповідь-презентація з практичною частиною.
Ключові питання:
- мета, завдання та напрями застосування адаптивного фізичного виховання;
- засоби адаптивного фізичного виховання, які доречно застосовувати в корекційно-розвитковій роботі;
- вплив адаптованої фізичної активності на формування особистості та емоційно-вольової сфери у дітей, що мають порушення психофізичного розвитку.
Під час практичної частини:
- демонстрація корекційних вправ, спрямованих на формування правильних рухових стереотипів,
дрібної моторики, формування емоційно-вольової сфери.
Адміністративно-територіальний рівень заходу: всеукраїнський - усього 28 учасників (з 15 областей України + м. Київ).
Захід проводився у межах бюджетної програми з фінансової підтримки громадських об'єднань осіб з інвалідністю, які стали переможцями відповідного конкурсу на 2021 рік, та за підтримки Міністерства соціальної політики України, Фонду соціального захисту інвалідів України, Київського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів України.
Захід здійснювався з дотриманням протиепідеміологічних вимог (кварцування локації заходу, захисні маски, рукавички, санітайзери, безпечна дистанція між учасниками в приміщенні зі стаціонарним розміщенням; окремі локації - для реєстрації учасників, для проведення презентацій, для проведення тренінгової частини та для організації кави-брейку та спілкування учасників).