Завершив свою роботу навчально-практичний семінар «Рання реабілітація дитини з порушеннями психофізичного розвитку. Командний підхід» (04-05 жовтня 2021 року, м. Київ, вул. М.Василенка, 7 (UBI Конференц хол)), організатором якого виступила ГО «НТІ «Інститут соціальної політики».
Ознайомитись детально з інформацією про кожний виступ спікера/тренера, роботу стендів та переглянути фотоматеріали можна у наступних публікаціях.
Адміністративно-територіальний рівень заходу: всеукраїнський - усього 28 учасників (з 15 областей України + м. Київ).
Захід проводився у межах бюджетної програми з фінансової підтримки громадських об'єднань осіб з інвалідністю, які стали переможцями відповідного конкурсу на 2021 рік, та за підтримки Міністерства соціальної політики України, Фонду соціального захисту інвалідів України, Київського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів України.
Захід здійснювався з дотриманням протиепідеміологічних вимог (кварцування локації заходу, захисні маски, рукавички, санітайзери, безпечна дистанція між учасниками в приміщенні зі стаціонарним розміщенням; окремі локації - для реєстрації учасників, для проведення презентацій, для проведення тренінгової частини та для організації кави-брейку та спілкування учасників).
Відкрила семінар Задунайська Світлана Миколаївна, виконавчий директор ГО «Наукове товариство інвалідів «Інститут соціальної політики».
У програмі семінару 04.10.2021 були виступи:
Шевцов Андрій Гаррієвич, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор (м. Київ).
«Системні умови організації раннього корекційно-реабілітаційного процесу для дітей з порушеннями психофізичного розвитку».
Форма проведення: доповідь-презентація, інтерактивна робота зі слухачами.
Скрипник Тетяна Вікторівна, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського
університету імені Бориса Грінченка, доктор психологічних
наук, Голова Ради ГО «Системна допомога дітям з аутизмом «Маленький принц» (м. Київ).
«Командна взаємодія фахівців і батьків у процесі розкриття ресурсів дітей раннього віку з аутизмом та підвищення їхньої участі у життєдіяльності».
Форма проведення: майстер-клас з елементами тренінгу.
У виступах поєднання теоретичного матеріалу та практичних порад, відповіді на запитання учасників семінару.
А також протягом семінару робота стендів з методичними матеріалами і навчальними посібниками.
Світлини семінару 04.10.2021.